Mitt Sims 3

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 26 juni 2011 23:17

 


Det här är den sötaste simmen jag har hittat på jättelänge! :)


/Emma   


Av Emma - 26 juni 2011 22:18

 

Tidigare delar: Del 1, Del 2, Del 3 


Kendra - Röd

Alex - Blå

Sandra - Vinröd

Kelly - Rosa

Freja - Lila   

______________________________________________________________________


   

-Skulle inte Kelly vara här?
-Och Freja, hon skulle också gå hit senast jag såg henne..

-Hmm.. De har nog gått hem..

-Du, Kendra jag funderar på att skaffa ett jobb.. Men vet du vad?? Jag är gravid!

-*Fejkar* Nämen gud, vad roligt??

*Sandra stirrar surt på Kendra*

-Eller inte?

-Nej, jag vill ha ett jobb! Men detta barnet förstör ju bara!!

-Ja, det kan man ju tycka, men tänk när du har fått det, då kan du skaffa ett jobb?

-Nej. Måste vara föräldrar ledig i 3 dagar först.. -.-


 

 Freja satt hemma och läste, när hon hörde dörren smälla.

Röster..

-Haha! Visst! Men det.. *visk* HAHA!!

Hörde Freja.. Vad sa egentligen Kendra och Sandra om henne? Eller var det om Kelly?


 

Sandra drömde en dröm..


 

Ja det var ju nytt, tänkte hon.

Jag vet redan att jag ska få barn..

Men tänk om.. Om jag ska få ett till!


Kanske hinner med en kort del imorgon!?


/Emma   



Av Emma - 26 juni 2011 13:53

Jag åker till landet imorgon, skulle bara säga Hejdå! ;)

Ni får gäärna kommenter, bara nån gång om ni vill   

Snälla, bara en liten kommentar så blir jag jätteglad!  


  


  /Emma   

Av Emma - 25 juni 2011 22:53

 Tidigare delar: Del 1, Del 2 

Kendra - Röd

Alex - Blå

Sandra - Vinröd

Kelly - Rosa

Freja - Lila          

______________________________________________________________________


-Del 3-            


    Kendra är ju vid poolen, just nu tävlar hon med, uhm, Victoria.

*Hon kommer aldrig att slå mig, för jag är ju bäst på det här*


                      

Och Kendra vinner..

-YES!! Bättre lycka nästa gång, Victoria.


  Freja bestämmer sig för att också gp till parken, för att se om Kelly är där..

 

-Hej Kelly.

-Hej, Freja! Har du fått någon ny vän idag?? Jag har bara suttit här, och inte träffat någon alls, vem skulle vilja bli vän med en fet kossa?                              -Men, Kelly! Sluta, men nej, faktum är att jag inte har det. Sandra, Kendra och Alex är så upptagna med varandra, så jag känner mig utanför..


-M, håller med. Liksom, vad har vi gjort?


 

Sandra sitter och läser en bok om matlagning när hon börjar må lite illa..


 

*Hoppas att det är den där räkan som jag åt..*


 


Och hon spyr..


...


Sorry för en tråkig del, men det kommer att bli lite tråkigt i början, men sen kanske det blir roligare..

Det kommer inte att bli nåt mer försen om 1 vecka. För att jag ska till landet på måndag, och det finns inget internet där, och imorgon ska jag städa mitt rum och packa och sådär. Men kommer att spela sims under veckan, så det kommer nog många dela + den nya sagan om York!!


Mvh Emma   












Av Emma - 25 juni 2011 22:48


Har beställt hem Kvällsnöjen.

Jag hade hellre velat ha Sims 3 - Leva livet

Men just nu kostar Kvällsnöjen (och några andra simsspel) på CDON.COM 99:-.. 



/Emma   

Av Emma - 25 juni 2011 15:27

       

Tidigare delar: Del 1 


Kendra - Röd

Alex - Blå

Sandra - Vinröd

Kelly - Rosa

Freja - Lila

Gäster - Cyan, Gul 

* = Simmen tänker !


______________________________________________________________________


    

Detta är Familjen Lianas hus. Stort, gult och jaa, ni ser  


      

Sandras största önskan är att uppfostra 5  barn, ifrån barn till tonåring.


Såå, de sätter igång från nu  



      


Kendra drar till poolen, och badar.

Hon träffar en sny.. ursäkta mig, en kille i sin smak.

*Han hette C... Någonting, tror jag..* 

 

Kelly åker till Vetenskapslabaritoriet (stav?) för att skaffa sig ett jobb inom vetenskapen..


 

Efter det åker Kelly till parken, för att, tjaa.. just nu gunga.

*Åh, varför är livet så tråkigt just nu? Och kommer jag någonsin få en kille, med tanke på hur jag ser ut?!*


    När Kelly stannar gungan får hon plötlsigt en syn..


   

*Herregud! Kommer Sandra att få barn och kommer Kendra att bli galen, desperat och börja gå runt och kyssa främlingar?*                                                 ....














Av Emma - 24 juni 2011 17:31












 

Det här är Sandra Liana. Hon är en ganska - hm vad ska man säga? Ah, ORDENTLIG - Ungdom, festar inte, dricker inte, flörtar inte runt vilt.

Faktum är att hon har en pojkvän;


 

Alex Liana. Hans största önskan är att bli VD för et mega företag.

Inom affärer, såklart  


    Detta är Kendra Liana. Hon är syster till Alex Liana.

   Hon gillar förändringar, konstigt nog, och försöker att se till at det blir så många som möjligt 


 


Detta är Kelly Liana. Hon är inte besläktad alls med någon här.

Hon har haft ett tufft liv. Men när hon kom till Sunset Valley, så fick hon bo hos dessa änglar till männsiskor  


   Och detta är Freja Liana, inte besläktad alls heller..

Jaa, det finns inte så mycket att säga om henne..



/Emma    

Av Emma - 24 juni 2011 16:20

En historia om York kommer att komma ut snart.. Fast nu på måndag ska jag åka till Landet, och har inget internet där, så efter kanske :)


/Emma

Översätt/Translate

Liana

 

Historien om min favorit familj på SIms 3, ever! ;)  

Watson

 /Tryck på bilden/

En sims Historia om en tjej som heter Alexandra och hennes syster Millisa.

   

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Galleri

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards