Mitt Sims 3

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma - 31 juli 2011 23:50

Tänkte hämta ''Pose Player'' till Sims 3. Men det funkar inte!! Så jobbigt, iofs så är det sent, så ska försöka imorgon.

Hejsvejs!

Av Emma - 31 juli 2011 22:09


Dansen är såå snygg! Önskar att jag kunde dansa så snyggt!

Och låten är såå bra  


/Emma 

Av Emma - 24 juli 2011 01:05

 

Av Emma - 24 juli 2011 00:38

- Del 1 -

Alexandra - Rosa

Millisa - Blå

Erik - Gul

Kewin - Grön

Gäst/Andra - Röd, Turkos


_____________________________________________________________


 

Alexandra: Hej, och vad är ditt namn? Hunk?

Kewin: Haha, I wish.. Nej men jag heter Kewin, du då? Sötnos?

*Usch, sötnos serriöst?*

-Ähm, nej? Alexandra faktiskt.. Men kalla mig Alex  

- Du är nyinflyttad va? Något spännande som du ska säga till mig, eller ska jag gräva fram det själv?

-Hmm.. Jag älskar vampyrer, har varit med 2.. Och vill faktiskt bli en..

Och jag är allergisk mot gulliga killar som dig..  

-Vampyrer? Ärligt 'sugar', vampyrer finns inte..

-Ska vi slå vad? Nästa gång vi ses, så är jag en vampyr..

-Om inte, får jag dig en natt?

-Ärligt? Nej,nej..

-Alltså jag är gay.. För film, och skvaller?

-Jaja, okej! Då är allting bra..

 

Och, jag detta är Millisa, som är lite klumpig faktiskt.. Men hon är på väg ut. För att träffa lite mer folk.


 

Erik: Öh, ja okej.. Såklart!

Millisa: Vad bra!

Erik; Såå, vad ska vi göra nu då?

Millisa: *Fnissar* Ja vad tycker du?

Erik; Kanske prata lite mer?


3 timmar går, och Millisa gillar verkligen Erik..


Forts följer..







Av Emma - 24 juli 2011 00:16

Del 1, Del 2, Del 3, Del 4, Del 5..

Av Emma - 21 juli 2011 21:40

Hej alla! Jag vet att jag inte har bloggat på läänge, men jag ska blogga snart.

Den datorn jag har sims på har ej tillgång till internet. Men kommer att få det om några dagar.

/Emma

Översätt/Translate

Liana

 

Historien om min favorit familj på SIms 3, ever! ;)  

Watson

 /Tryck på bilden/

En sims Historia om en tjej som heter Alexandra och hennes syster Millisa.

   

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Galleri

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards