Mitt Sims 3

Alla inlägg under november 2011

Av Emma - 27 november 2011 19:28



/Emma  

Av Emma - 23 november 2011 19:05

Jag ska spela sims nu så det kommer inlägg sedan.

Jag är inte riktigt frdig med hela Greenwoods utseende men det kommer strax! :D


/Emma

Av Emma - 22 november 2011 20:23













23 April - 2019



 


Min pappa, som är värdelös på att bygga om, byggde om huset! Det var för ''litet'', men herregud, det är ju ännu mindre nu! Ja, men lite bättre blev det.

Min mamma älskar att laga mat och att arbeta i trädgården. På baksidan har hon en jätte stor trädgård hon kan hålla på med hela dagen lång. Hon har nämligen inga planer på att skaffa jobb.




Mitt och Jareds rum är så litet så att det enda som får plats är sänger! Jag måste stå upp och prata liksom.


   


Jag och Jared har en plan. Så fort vi blir myndiga, ska vi flytta in till stan och Jared ska bli en känd Bartender och äga en egen bar. Jag ska bli en känd skåderspelerska! Vi har tänkt att vi aldrig ska hälsa på våran familj igen.

Men Jakob förtjänar ju inte det, hur ska han klara sig? Nej, vi ska ta med honom. Men han kommer att få uppleva mycket fester, och att vi aldrig är hemma. Men han får det ju bättre än hos mamma och pappa.


 


Jag sitter på mitt rum.. Och jag tror att mamma och pappa har fått lite problem.

Åhnej, måste sluta skriva nu.. Annars kommer mamma att veta att jag skriver dagbok och läsa den och..

och vem vet? Nej nu kommer hon!


/Emma


 

Av Emma - 22 november 2011 20:08

 


Detta är jag, Ellinor. Jag är 14 år gammal och har 4 syskon.

Min familj är dysfunktionell. Vi lyssnar aldrig på varandra och bryr oss inte om varandra.

Fast detta stämmer inte på mig och min tvillingbror. Eller min yngre brorsa heller.




Detta är Jake, min tvillingbror. Vi kommer väldigt bra överens och hjälper varandra med problem.





Detta är Jakob, han är väldigt lik Jared till sättet. Vi lyssnar alltid på honom och han lyssnar på oss.

Vi hjälper honom, han hjälper oss.


   


Detta är Jakobs tvillingbror. Han är rena motsatsen till Jakob. Jake heter han. 

Han är väldigt sprallig och man kan säga att han är en sån där, poppis.



Och min lillasyster, Lilliana, som inte kan prata med någon utan att flippa ur.

Henne kan man inte lita på, sorgligt men sant.




Min pappa, Henry, som alltid jobbar.. Men har man tur så hinnar hem till maten.


    


Min mamma, Taylor.. En väldigt jobbig och tjatig tant..

Jag har aldrig litat på henne.. Hon vill nog inte ha mig, Jakob och Jared.. Vi är nog mest plågor för henne..


Nu kommer ni få följa min, kanske - kanske inte, sorgliga historia om min uppväxt och vad som händer sedan..


/Emma

Av Emma - 22 november 2011 19:58

Tjena, jag vet att det var längesedan, men jag har inte spelat sims på ett tag..

Men nu ska jag börja igen :D

Det är så här att alla de gammla har försvunnit från Sims så jag ska börja på nytt!

Men ha det bra! /Emma   

Av Emma - 22 november 2011 19:58

Tjena, jag vet att det var längesedan, men jag har inte spelat sims på ett tag..

Men nu ska jag börja igen :D

Det är så här att alla de gammla har försvunnit från Sims så jag ska börja på nytt!

Men ha det bra! /Emma   

Översätt/Translate

Liana

 

Historien om min favorit familj på SIms 3, ever! ;)  

Watson

 /Tryck på bilden/

En sims Historia om en tjej som heter Alexandra och hennes syster Millisa.

   

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Galleri

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards